Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-12-19 19:44:26

On 2020-12-19 19:35, RaR wrote:
> Jaučiu, motina geriau iš bado numirtų, nei leistų savimi rūpintis
> kažkokiems socialiniams darbuotojams turėdama normalius vaikus.

Pas mane tevai irgi buvo normalus. Ir kadangi vieno galva veike iki
paskutiniu dienu, pasake labai aiškiai - "aš nesu padaręs nieko tokio
blogo,kad mano vaikai turėtų man šluostyti subinę".

pas mus ir seneliu namai dar geda giminei, bet tokie kompleksi neturetu
buti preiguno problema.

>Ir nežinau kuo tas socialinis darbuotojas, apeinantis per dieną
> krūvą įvairaus plauko žmonių yra saugesnis už dukrą/sūnų, galbūt
> dirbantį nuotoliniu būdu arba iš viso persirgusį koronavirusu.

Taigi jis kaip ir tu - tik uz duru maiseli paliks. ar visgi jau uzeidinejam?