Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-20 16:24:19
tai gal atidžiau perskaityk tą savo įdėtą anglišką nuorodą. 20% procentų
- tai visiškos pievos, iš kur trauki tokius skaičius? Kol kas oficialiai
persirgus >80 mln, įrodytas tik vienas pakartotinio užsikrėtimpo
atvejis. Aišku, jų neabejotinai yra kažkiek daugiau, bet vis tik
įgyjamas imunitetas nepalyginamai platesnis nei nuo bet kokios vakcinos.