Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: eSSas
Data: 2020-12-21 14:58:07
Tyrimų su viruso gyvybingumu rezultatus reiktų vertinti atsargiai: ne
visuose tirtas likutinis užkrečiamumas, o ir to paties adekvačiai
vertinti neišeina - modelinė sistema tokia komplikuota, žinote.

Ir išvis su COVID-19 susijusioms mokslinėms publikacijoms būdingas
palyginti žemas kokybės lygis. Vis ta skuba kalta

S.