Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-19 22:19:56
Kai kuriuos jau siūliau - dėl judėjimo apribojimų taikyti tik per pačias
šventes ir pagrinde kreipti dėmesį į šeimas, o ne pavienius asmenis. O
šiaip tuo pat metu priimta krūva kitų apribojimų. Ir jau yra atliktų
tyrimų kaip kas kas veikia. Galbūt, galima būtų prognozuoti kaip kas
suveiks, atsirinkti pagal kaštus ir efektą. Dabar tokios improvizacijos
kaip judėjimo apribojimas tarp savivaldybių, turbūt nėra pasaulyje
tokios patirties su tokio dydžio administraciniais vienetais.