Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-19 20:10:08
Ačiū už išsamią informacija - gal kada prisireiks, užsiseivinu. Bet
supranti, kad čia ne tas atvejis - šiaip globos nereikia, užtenka kad
vaikai/anūkai kartas nuo karto gali atvažiuoti, be to dukra gydytoja.
Problema tik savaitei- porai, atvažiavimų vieno-poros užteks. Tad užuot
tvarkęs globą, kurią dar neaišku ar galęčiau sutvarkyti be tiesioginio
kontakto ir kol baigis tie apribojimai, geriau jau bandysiu pats kaip
nors prasmukti, na, gal kokių popierių atsispausdinsiou apie mamos ligą,
tėvo mirties liudijimą. Gal pasitaikys normalus policininkas, gal tokių
dauguma. Bet mane nervina, kad jei užsirausi ant kokio durniaus, nieko
jam negalėsi įrodyti.