Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-20 22:43:42
Čia ne pačiam rauberiui, o jo kolegai tie antikūnai pakilo, skaičiau.
Taip ir turi būti. Man atrodo, kai tiek daug apie tai rašoma, dažnai tai
daro nelabai suprantantys ir kelia kažkokias panikas dėl įprastų dalykų:
pasaulio pabaiga, antikūnų titras nukrito po trijų mėnesių - imunitetas
nesusidaro, vakcinos neveiks, pakartotinai užsikrės!