Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-22 10:26:12
Judėjimo ribojimo efekto nebus galima išskirti, nes tuo pat metu uždarė
parduotuves, kirpyklas ir kita - dalį vadinamųjų "central hubs", kas
turėtų būti efektyvu esant bet kurioje stadijoje. Aišku, efektyviausia
turėtų būti "identify and isolate" ir "social distancing", kas vyksta,
bet dėl tų besimptomių ir žmonių nepakankamos baimės/nuovargio neveikia
taip efektyviai.
O šiaip, kiek suprantu, pas mus tikrų epidemiologų nėra. Yra Lingienės
kontora, bet ten pagrinde higienistai. SAM iš viso pradžioje net
nesugebėjo suskaičiuoti infekuotųjų, kai jų būdavo dešimtys - ilgą laiką
kaip naujai infekuotus pateikdavo ir pakartotinai testuojamus, kol
susizgribo ir balandžio 28 buvo -105 infekuotieji. Paskui savo kreives
ėmė piešti matematikai, bet tai buvo kažkokios ekstrapoliacijos
remiantis praeitais duomenimis.