Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-19 12:54:40
Tai bus vietoj jų dar 20 kontaktų - grįžęs vis tiek turės kažkaip
parvažiuoti. Be to, yra nemaža tikimybė, kad taksistas perims ir
paplatins infekciją žymiai plačiau, tuo tarpu vienas-kitas užsikrėtęs
perduos infekciją tik jį pavežusiam pažįstamam/giminaičiui ar
atvirkščiai. Aš taksi paslaugas uždrausčiau pirmiau nei kirpyklas.