Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: G.K.
Data: 2020-12-20 07:25:09
Kaip supratau iš to kas yra rašoma  - imunitetas nėra amžinas ir su
laiku jis silpsta kol visai išnyksta. Šį faktą patvirtina ir antikūnų
testai. Kažkur esu skaitęs jog pas mus laikoma jog persirgus COVID
imunitetas išlieka tris mėnesius ir ilgiau. Kokia tokiu atveju skiepų
prasmė? Ogi labai paprasta - persirgęs lengva COVID forma (o tai ir daro
skiepai) žmogaus organizmo imuninė sistema lengviau įveikia COVID.
Organizmas "prisimena" kaip reikia kovoti su virusu.
P.S. jokie skiepai niekada nebuvo 100% efektyvūs , tačiau kito
pasirinkimo realiai nėra. Nebent visiems realiai persirgti COVID.