Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: juke
Data: 2020-12-20 14:35:29
Kaip sakoma trukt uz vadziu ir vel is pradziu. "Sureguliuojant srautus"
galima ir kavines palikti dirbti ir sporto klubus. Net baseinuose kaip
suprantu "srautus reguliuodavo", ypac kai pirtyse sededavo slaunimis
susiglaude..

Toks reguliavimas didele dalimi yra tavo asmeninis reikalas, o dar
didesne dalimi nuo taves niekas nepriklauso, nes neaisku ar Deppo prie
medienos nesusidarys eile, ir joje nebus tokiu, kuriems kaukes ant
barzdos, po to visi 5G reikalai ir tt. Eile tikrai nesusidarys tik tokiu
atveju jei nebus kam atvaziuoti.

Apskritai Kaunas gatvese si savaitgali labai pralaisvejes, beveik niekur
nelaukiau dvieju sviesoforu ciklu. Kazkokia itaka mobilumui tie
prekybcentriai tikrai daro. Galbut daro ir tai kad visas Kauno rajonas
negali taip lengvai tiesiog atvaziuoti pasiprekinti. Bent jau mano
gimines nebevaziuoja i Kauna.