Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: GD
Data: 2020-12-20 14:34:17
Jei pastatė naują ženklą, ir už jo kaip mat įsikūrė mentas krūmuose - niekad nepradėsiu galvot, kad jis ne pyderas. Bet taip, pagal istatymą jis ko gero teisus.
Istatymas pagal mane yra įrankis, skirtas sprest nesutarimus ir ginčus tarp asmenų, kai jie patys nebesutaria be įrankio. O ne tam, kad pasiėmus kodeksą lakstyt ir stebėt, ar asmenys laikosi kodekso, ir ar smulkmeniškai laikosi.
Lygiai kaip ir plaktukas, skirtas įkalt vinį ten kur reikia ir kada reikia, o ne tam, kad lakstyt ir chujarint vinis visur kur jų nėra, arba kur norisi plaktuko operatoriui.