Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-12-19 23:29:39
Labai nepatikimas budas siais laikais - nenoreciau kad man artimo
zmogaus gyvybe priklausytu nuo mano galimybes keliauti.

Londone tai pizdauskas butu turbut tavo mamai. Nes tie debilai kai
pystelejo 4-a gresmes leveli siandien vakare ir nuo 24 nakties. Ar irgi
prasmuktum i 3 ar 1 leveli - kaip koks Mi6? O gal biski sutirstinai
problema ir nebutu taip blogai?

O ir tu koreguoji salygas. Patikslinsiu klausima - jei tu ar kiti vaikai
ir artimieji negaletu atvykti pas tavo mama del valstybes veiksmu - yra
tikimybe, kad ji numirtu is bado? Rimtai?