Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-12-19 19:29:32
Nu soriukas, as ne socialinis newsu darbuotojas. bet net ir dabar - tiek
to, turiu laiko. Supaprastinta tvarka, nes viska dariau pries keleta
metu, detales dokumentuose turiu, bet galejo pasikeisti.

Ir kalbame ne apie atveji, kai atsibudome ir netiketai karantinas - tam
spresti kitos priemones, jei tikrai neaisku ir tikrai reikia - galiu
paaiskinti kiek zinau.

Dazniausiai prasideda reikalai nuo nedideliu problemu, kai klientas
negali pats saves apsitarnauti - parduotuve, buitis, saugumas, sveikata,
etc. Vienam todel, kad galva sveika, bet kojos nelaiko, kitu atveju -
atvirksciai - kojos nesa, tik pareiti namo nesigaus, nes adreso tai jau
nezino. Pirmas atvejis moraliskai blogesnis klientui, antras - ji
priziurinciam asmeniui. as turejau geriausia varianta - abu kartu.

Pirmu reisu - pas seimos gydytoja, gauname siuntima del spec poreikiu
nustatymo. Dabar tai nuotoliniu budu padaroma. Po trumpo laiko ateis
socialiniu darbuotoju vadas, kuris ivertins slaugos poreiki. jas
suderinus - paskiriamas atsakingas asmuo/asmenys. Spektras labai platus.
Mano atveju nuo - iki daugmaz chronologiskai buvo:

Pora kartu i savaite pagaminti valgyti
Ne tik pagaminti bet ir nupirkti produktus svarbesnius
Visu produktu pirkimas ir maisto gaminimas kasdien
Namu tavrkymas
Isvest pasivaiksciot
Pagalba pavalgyt
Padet nusimaudyt
Padet nusipraust
Masazai
Gauti lazda
Gauti funkcine lova
Gauti vezimeli
Gauti mobilu tulika prie lovos
Psichologo pagalba
Kontroliuti vaistu gerima
Paskambint giminems
Paskaityti knygas
Pasedeti ir pakalbeti
Pranest giminems, kad globos jau nebereik

Ir daug kas praleista.

Tam tikrame etape paslauga "slauga" transformuojasi i paslauga "globa".
Valstybe siulo du variantus - duoda globeja/globejus, kurie klientu
rupinasi vos ne 24 val, jei tik yra poreikis. Antras variantas - gali
paskirti globeju artima asmeni, kuris gauna globai skirtus pinigus.
pragertame kaime - tai populiaresnis variantas - is gautu pinigu koks 10
procentu gal tik suiena senuko naudai, visa kita per gerkle. As butent
toki varianta ir pasiemiau, nes kaip sakiau pasiseke - turejau du
kleintus vienoje vietoje. Uz ta suma, primetus dar poros asmenu tikrai
nedideles sumas gavosi tiek,kad galejau pasamdyti asmeni pagal
rekomendacijas. Pasamdziau buvusia vietinio hospiso slauge, gyvenancia
gretimame name. Nezinau, gal man pasiseke - servisas ahujenas. Jei tai
butu dabar - minciu,kad reikia lekti su maiseliu bulviu 300 km tikrai
nekiltu. Bet jo - valstybe vistiek piderastai sitoje vietoje.