Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-19 19:52:34
Tai aš apie tai jau rašiau - tokiu atveju tikrai yra racijos patikrinti.
Bet stabdyti vieną žmogų, darbo dienos rytą savaitė iki Kalėdų
važiuojantį iš priemiesčio į Vilnių ir reikalauti kažkokių dokumentų,
sudaryti kamštį - man taip prasilenkia su sveiku protu. Tuo labiau
kažkokias dar barikadas įrenginėti.