Tema: Re: Vilnius-Kaunas tikrinimai?
Autorius: RaR
Data: 2020-12-20 18:28:39
Tai reikia taip suprasti, kaip šiaip ta policininkų armija kažkokiais
nereikalingais niekais užsiima? Jei ne, tai atitraukia nuo tiesioginių
darbų ir kils problemų kitose srityse, panašiai kaip sveikatos apsaugos
sistema nukreipia išteklius į Covid-19 ir dėl to bendras mirtingumas
padidėja daugiau nei tiesiogiai nuo Covid-19 ir dar atsilieps kuriam
laikui net pandemijai pasibaigus. Be to, Skvernelis dejavo, kad vien
Velykinis blokavimas kainavo milijonus, nes policininkams reikėjo
viršvalandžius mokėti. O čia kelios savaitės. Tokiems reikalams, manau,
galėtų plačiau kariuomenę panaudoti, nes ji šiaip kasdieninių būtinų
darbų nedirba, vis laiką tik ruošiasi atremti grėsmes. Tai dabar viena
iš tų grėsmių ir iškilo.