Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2017-03-07 17:05:31
Nesikerta. Kuri vieta?
Aš sakau, kad išsukęs į greitkelį, negali pats nuspręst, kad tai greitkelis
ir mynt pvz. 130.
 Tik po to, kai bus greitkelis ar koks ten 130 ženklas, nors tie, kurie
pisdino tuo keliu, taip pisdins 130.
Ir pagal čia kažkieno logiką, gausis, kad tame pačiame kelyje, galioja
skirtingos KET.

"Vytenis P." <pasto@klausti.jei.reikia> wrote in message
>O čia lygiai tokia pati taisyklė, svarbu iš kur važiuoji.
> Jeigu iš šalutinio, tada galioja šalutinio greičio ribojimai, pvz.: 70
> km/h
> ir galios iki pirmų ženklų keičiančių greičio ribojimus,
> nors pagrindiniu važiuojantis gali ten pat pisdint ir 130 km/h.

O tamstos parašymas nesikerta su oficialia versija, kad visa tai galioja
IKI sankryžos?
;)