Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2017-03-02 08:55:32
Nuo kada horizontalus ženklinimas privalomas?
Būktai, jeigu nėra trikampėlių pripaišytų, tai neina suprast nuo kurios
vietos duoti kelią?
Na, pavarai. Mieste sankryžose, kur nėra trikampėlių irgi nesugebi surasti
tos vietos?
Šalutiniu atvažiavęs jausčiausi tiek, kiek reikia iš pagrindinio
persirikiuoti (jeigu reikia) ir tiek žinių.

"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message