Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: Kesha
Data: 2017-03-02 16:27:40

> [...]
> šalutiniu, kam tas ženklas, teigiu, ir yra.
>
> Taigi, jei matai, kad važiuoji savo, atskira eismo juosta ir nekerti
> pagrindinio kelio, o ant tavo kelio nėra horizontaliojo ženklinimo
> (stop linijos, trikampiukų), _s_kakova_perepuga_ tu turi blaškytis?

> Nagi pasitikrinam, kaip važiuotum va čia, pirma/kraštine juosta:
> https://www.google.lt/maps/@54.7003351,25.2642084,3a,75y,336.87h,80.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1s69qghghbK2ldUIYeNIVDag!2e0!7i13312!8i6656
>
> Ar tik nenori pasakyti, kad stabdytum ir dairytumeisi į kairę
> ruošdamasis praleisti ir atiduoti pagarbą visiems persirikiuojantiems

Pasižūrėk į horizontalųjį kelio ženklinimą ir pamatysi, kad tai nei
greitėjimo, nei lėtėjimo juosta, todėl važiuodams pirma juosta tiesiai,
tu nieko neprivalai praleisti, nes tai tampa papildoma kelio juosta.
Tam ir yra kelio ženklai bei kelių ženklinimai, kad konkrečioje
sankryžoje ir pan. žinotumėte (jei žinote KET) kaip ir kas turi
važiuoti.
O čia panašu, kad vizualiai panašias sankryžas, juostų ir pan.
raizgalynes bandote traktuoti tik pagal vaizdelio panašumą, o ne pagal
KET.

> Vadovaujuosi kelio ženklais, tame tarpe ir kelio ženklinimu. Jei nėra
> trikampėlių, o aš, pagal ženklinimą, važiuoju savo/atskira juosta, tai
> tikrai nesiparinu dairytis atgal ir į kairę, ar tik koks džigitas
> pagal paniatkes nesitaiko man įvažiuoti (kirsdamas ir ištisinę ir
> apskritai ne pagal KET persirikiuodamas).

O va čia, patarčiau įdėmiau stebėti kelio ženklus ir kelio ženklinimo
linijas, nes kada nors būsit nustebintas, kad važiavote savo juosta ir
likote kaltas...

> Ką ir reikėjo įrodyti. Tame kelyje, kai matyti horizontalusis kelio
> ženklinimas, nėra jokio poreikio/įpareigojimo tau kažką praleisti, nes
> nukreipimo salelių pabaigoje tu jau viename kelyje su dviem
> atskirtomis eismo juostomis, kaip ir antra juosta važiuojantis (iš
> pagrindinio atlėkęs) persirikiuodamas į dešinę jau turi tave
> praleisti, nes tiesiog persirikiuoja kelyje ir turi vadovautis KET, o
> ne paniatkėmis „tiek, kiek reikia“. Vienam džigitui pasirodys, kad
> reikia už 50m, kitam, kad dar ir už 100m. Negi neaišku, kad tai jau
> paniatkės (kaip kam atrodo), o ne aiškios taisyklės?

pamatai šalutinio kelio ženklą ir psio - tu kraštinis, kol neįsiliesi į
pagrindinį. Ir pamastymas, kad važiuoju savo juosta, reiškia nieką
kitką, tik tas pačias paniatkes...
O kad nereiktų galvoti kiek metrų (prie ko čia jie, nelabai ir
suprantu) žiūri į kelio ženklinimą, o jei nesimato (apsnigta ir pan.),
reiškia traktuoji, kad tau šalutinis, tai irgi beje KET aprašyta.
Kad daug neskaityti, tai pakaks gal pasiskaityti KET važiavimas per
sankryžas, kelio ženklus ir kelio horizontalųjį žymejimą.