Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: ABLomas
Data: 2017-02-26 19:49:31
On 2017.02.26 15:02, spakainas wrote:
> Imho - px, tau trikampis, reiškia tu varai šalutiniu ir turi praleist
> pagrindiniu varančius. Jei ten nebūtų sankryžos, nebūtų ir ženklo.

Sankryža yra. Jinai yra ten, kur susikerta atvažiuojantis kelias ir
pagrindinis kelias, t.y. maža zona.
Realybėje ten praktiškai visada būna kokia salelė, kuoliukas ar bent jau
pripaišyta ant asfalto daug. Bet tam atvejui, jei užsnigo ir nematai
kelio žymėjimo - stovi ir ženklas, papildomam informavimui (t.p. kaip ir
ištisinė juosta ir "draudžiama lenkti" ženklas).
Va ten va tai yra sankryža, kur tau reiktų praleist bėmvą, lipantį per
kuoliukus į tavo juostą.
O toliau yr kelio dalis, kuri negali būt sankryža nei pro kur ir kur
galioja dešinės rankos taisyklės, kur besirikiuojantis privalo praleist
važiuojančius juosta, į kurią jis rikiuojas, etc etc.

Tu ten gali turėt aišku savo nuomonę, bet jei mėginsi ją pritempinėt
prie realaus gyvenimo - gali tekt dar kartą mašiną remontuotis, bo žinai ;-)
Žiek, panašus pavyzdys su "pseudo sankryža" ir "nesibaigiančia juosta" -
čia tu važiavai šimtus kartų:
https://goo.gl/jsXZoI
(google street view sena foto)
Važiuoji šalutiniu ir JEI kažkas rikiuojas toje zonoje, kur susikerta
keliai (aka sankryža, važiuojamųjų dalių sankirta) - tai tu jį turi
praleist. Kad būtų ramiau, ta zona pažymėta ištisine linija, nu bet maža
ką, kai kam jinai gal negalioja/nesimato.
Po tos juostos abu važiuojat viena kryptimi - jei tie, kas važiuoja
kaire juosta nori rikiuotis - tai parodo posūkį, praleidžia (arba užmeta
anglių) ir įsipaišo į juostą. Susikabinot šonais - susimokės tas, kur
kairėj.
Aš žinau, kad pagal nespaudos paniatkes būtų "įvažiavai iš šalutinio -
būsi vaflis iki Nemenčinės ir saugosies kad kas į vairuotojo dureles
neįvairuotų", bet jis sakė Vilnuj nevažinėja, kuom ir pasidžiaukim.