Tema: Re: susim??iau d?l KET
Autorius: Kesha
Data: 2017-02-22 16:25:13
Jei važiuoji šalia, reiškia greičiai panašūs, ir jei tau reikia
išsukti, reiškia jungi posūkį ir numetęs greitį persirikiuoji už jo,
tave turi praleistį ne jis, o tas kuriam tu priekyje esi, t.y. tada tas
turės numetinėti greitį, kad tu užbaigtum savo manevrą.
O jeigu jūs abu norit persirikiuot, tai tada tavo pirmumas, nes čia ne
dešinės rankos taisyklė, o pagrindio kelio.