Tema: Re: susim??iau d?l KET
Autorius: Gintas
Data: 2017-02-21 15:18:37
Ir as taip supratau, kad "persirikiuodamas į lėtėjimo 
juostą turėtų praleisti toje juostoje esančius"


"VaidasB" <vaidas@nomail.com> schrieb im Newsbeitrag news:o8hec8$m2t$1@trimpas.omnitel.net...
> panašu, kad tamsta čiukčia pisatel arba aš toks. Nes man atrodo, kad čia 
> niekas nesprendžia greitėjimo juostos pirmenybės įsukant į pagrindinį 
> srautą, o diskusija vyksta apie tai, kad persirikiuodamas į lėtėjimo 
> juostą turėtų praleisti toje juostoje esančius.
> nu jei ne taip supratau, tai barstau galvą pelenais.
> 
> On 2017-02-21 15:07, eSSas wrote:
>> "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote:
>>> Tame ir skirtumas, kad vaziuojant svarbu kaip KET traktuoja policija, o ne tamsta vatinis :)
>>
>> Vata siaip tau vietoj smegenu, nesiblaskyk.
>>
>>> Greitejimo juosta todel ir vadinasi greitejimo, kad joje reikia greiteti,o ne stabdyti, norint kazka "isileisti"
>>
>> Jojo. O letejimo juosta, tesiant minti, baigiasi sustojimu.
>>
>> Jau nekalbant apie ta nereiksminga smulkmena, kad greitejimo juosta isilieja i kazkuria kita. Oh wait, ji gi turi "privaluma", nes, matote, "pagreitejo". Tada gaunasi ne isiliejimas, o persiliejimas. Ir anoj "nepagreitejusioj" tenka stabdyti, nes pagreitejes stabdyti "negali". Tfuble.
>>
>> Stai kas gaunasi, kai persimokius KET isjungiamas sveikas protas arba jis vata pakeiciamas
>>
>> S.
>>
>>> "eSSas" <trach@tibid.ax> schrieb im Newsbeitrag news:o8hd17$kl2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote:
>>>>> Uzklausk policija ir gausi oficialu atsakyma. Tada ir taps aisku, kiek cia tu vatiniu  ir kas jie, jeigu juos klasifikuoji pagal KET zinojima
>>>>
>>>> Policijos nuomone ir KET poziuris i tai, kas yra vata, man neidomi.
>>>>
>>>> Abipusio rikiavimosi atveju galioja desines rankos taisykle. Isiliejantis i tavo juosta privalo tave praleisti. Tas bajeris apie stabdyma isiliejant isvis epinis - stabdydamas prie raudono sviesoforo signalo dvasiniu kanciu nepatiri?
>>>>
>>>> S.
>>>>
>>>>>>> Greitejimo juosta priklauso pagrindiniui keliui, kaip ir kitos juostos. Daznai toks jau senai i ta greitejimo juosta isukes ir vaziuoja tiesiai igydams greiti. O tamsta nori sukti. Greitejantis vairuotojas randasi tamstai is desines. Tad turi ji praleisti.
>>>>>>> O ir pagal logika : jeigu toksai stabdydamas tamsta praleistu, jam gali tapti sunku veliau pasiekti toki greiti, kad isilieti i srauta, nepriverciant srauto pristabdyt
>>>>>>
>>>>>> Vata net KET'a isvirksciai isvercia. Talentas, ne kitaip. Arba - tobula dresura
>>
>>