Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: Laimis
Data: 2017-03-03 14:01:03

Kesha rašė:

> Kokį dar kontekstą, aš replinu į konkrečius komentarus. Čia buvo
> parodyta konkreti sankryža.

Kontekstas toks, kad prieštarauji pats (dar gi su didaktine gaidele,
kaip kiti KET nemoka ar traktuoja) ir net nesugebi to įžvelgti.
Konkretus pavyzdys, kur spauda, kaip bulius pamatęs ženklą „duoti
kelią“ kala per stabdžius ir nukelia furažkę:

https://www.google.com/maps/@54.9412583,23.8822304,3a,75y,283.67h,73.03t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6yAiPplpKOTJq_FB7Hs7xA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en

Buvo paklausta (kaip buvo bandyta traktuoti KET, tebūnie lieka
nuošalyje), kaip spauda elgtųsi tokioje vietoje:

https://www.google.lt/maps/@54.7002726,25.2641979,3a,75y,335.44h,82.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGqa_EHAMBdKhXTos1FNSwA!2e0!7i13312!8i6656

Keša, kaip didelis žinovas, įkišo trigrašį:

[...]

ir čia pat užsivartė:

„pamatai šalutinio kelio ženklą ir psio - tu kraštinis, kol neįsiliesi
į pagrindinį. Ir pamastymas, kad važiuoju savo juosta, reiškia nieką
kitką, tik tas pačias paniatkes... “