Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: Kesha
Data: 2017-02-27 09:48:32
> Gal vistik kas nors parasys i tinkama institucija ir paprasys oficialaus
> isaiskinimo?  Vienas "nusukinejantis" man vos i masinos kairi sona neisireze,
> kai as ta greitejimo juosta vaziavau. Isiskyreme kiekvienas tvirtai
> isitikines savo teisumu :)   Beje-atsirado situacijos aiskintoju, kurie
> kaltuma siulė nustatyt  pagal masinos sono ilenkimo vieta. Tipo-jeigu man
> butu ilenkta iki puses masinos-kaltas as, nes anas jau tipo vykde manevra.
> Jeigu mutu ilenkta ilenkta nuo vidurio link galo zonoje-kaltas jis, nes
> [...]

Tai jeigu kalba eina apie pirminę Icetom paminėtą vietą, tai tu ir
kaltas tada, nes įsitikinęs, kad važiuoji greitėjimo juosta ir
neprivalai praleisti iš pagrindinio atlekiančių (nors aišku nežinia,
kaip su tuo atlekiančiu buvo, rodė posūkius, nerodė, lėtėjo, greitėjo
ir pan.) bet toje situacijoje greičiausiai būtent pagal įkalimo vietą
ir konkrečią mašinų padėtį ir spręstų.