Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2017-02-24 18:19:44
Tu čia kuri hipotetinę situaciją?
Kalba ėjo apie įvažiavimą į pagrindinį kelią.
Ar tu tikrai toks tūpas, kad manai, jog juostų nekeitimas reiškia, kad
nereikia praleist važiuojančių pagrindiniu?

Ir būsi arelis, ir nepraleisi važiuodamas nekeisdamas juostos? O būtent 95%
važiuojančių pagrindiniu keliu, reikia
įvažiuoti į pirmą juostą, nes pirma į dešinę, antra į kairę.
Na bbd, gerai, kad vln nevažinėju.