Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: Laimis
Data: 2017-03-02 15:06:29

LabaiNespauda rašė:

> Nuo kada horizontalus ženklinimas privalomas?

Nuo tada, kai vadovaujiesi ir horizontaliuoju kelio ženklinimu,
kuriame aiškiai matyti (atskirtos) tavo ir pagrindinio kelio eismo
*juostos*, ištisinės ir vieta, kur tu (ne)kirsi pagrindinį kelią. Kai
viso to nėra (nutrinta arba apsnigta arba tiesiog nėra), vadovaujiesi
kelio ženklu, kuris tau nurodo, kad neįsijaustum, nes važiuoji ne
pagrindiniu. Jei nėra kelio ženklinimo arba jo nesimato, tai tu
apskritai nežinai, kad įvažiuoji į dviejų juostų kelią, kaip ir iš
pagrindinio atlėkęs to nežino. Tada — beveik klasikinė sankryža su
šalutiniu, kam tas ženklas, teigiu, ir yra.

Taigi, jei matai, kad važiuoji savo, atskira eismo juosta ir nekerti
pagrindinio kelio, o ant tavo kelio nėra horizontaliojo ženklinimo
(stop linijos, trikampiukų), _s_kakova_perepuga_ tu turi blaškytis?

> Būktai, jeigu nėra trikampėlių pripaišytų, tai neina suprast nuo
> kurios vietos duoti kelią?

Nagi pasitikrinam, kaip važiuotum va čia, pirma/kraštine juosta:
https://www.google.lt/maps/@54.7003351,25.2642084,3a,75y,336.87h,80.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1s69qghghbK2ldUIYeNIVDag!2e0!7i13312!8i6656

Ar tik nenori pasakyti, kad stabdytum ir dairytumeisi į kairę
ruošdamasis praleisti ir atiduoti pagarbą visiems persirikiuojantiems
iš kairės?

> Na, pavarai. Mieste sankryžose, kur nėra trikampėlių irgi nesugebi
> surasti tos vietos?

Vadovaujuosi kelio ženklais, tame tarpe ir kelio ženklinimu. Jei nėra
trikampėlių, o aš, pagal ženklinimą, važiuoju savo/atskira juosta, tai
tikrai nesiparinu dairytis atgal ir į kairę, ar tik koks džigitas
pagal paniatkes nesitaiko man įvažiuoti (kirsdamas ir ištisinę ir
apskritai ne pagal KET persirikiuodamas).

> Šalutiniu atvažiavęs jausčiausi tiek, kiek reikia iš pagrindinio
> persirikiuoti (jeigu reikia) ir tiek žinių.

Ką ir reikėjo įrodyti. Tame kelyje, kai matyti horizontalusis kelio
ženklinimas, nėra jokio poreikio/įpareigojimo tau kažką praleisti, nes
nukreipimo salelių pabaigoje tu jau viename kelyje su dviem
atskirtomis eismo juostomis, kaip ir antra juosta važiuojantis (iš
pagrindinio atlėkęs) persirikiuodamas į dešinę jau turi tave
praleisti, nes tiesiog persirikiuoja kelyje ir turi vadovautis KET, o
ne paniatkėmis „tiek, kiek reikia“. Vienam džigitui pasirodys, kad
reikia už 50m, kitam, kad dar ir už 100m. Negi neaišku, kad tai jau
paniatkės (kaip kam atrodo), o ne aiškios taisyklės?