Tema: Re: Re:susimėčiau dėl KET
Autorius: Gintas
Data: 2017-02-21 18:32:55
Butu gerai isgirsti oficialia nuomone. Gal kas is cia esanciu nepatinges uzklausti policijos?  As letedamas i nusukima praleidziu greitejancius, mat jie man is desinės ir privalo mint tapke, kad pasiekti tinkama greiti. Tuo tarpu man atvirksciai-taip ar taip reik suletet, tad ko nepraleist pristabdzius?