Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: Kesha
Data: 2017-02-22 09:18:59
> Jei aš važiuoju A1 greitkeliu ir nusukinėju  į viaduką (Savanorių pr.
> privažiavus Kauną), o kitas nori įsilieti į A1 srautą. Tai mano pirmumas
> yra persirikiuojant į "nuvažiavimą" ar galioja dešinės rankos taisyklė?
>
> Nes visada kažkaip šituo remdavausi:
> "112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas
> privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas kelią juo
> važiuojančioms transporto priemonėms."

Nu ir KET žinovai :)
Viskas elementaru, mažiau reikia sukti smegenis, nes, tu važiuoji
pagrindiniu keliu, o jie nori įsilieti į pagrindinį, ir jei važiuoti
pagal taisykles, tai tu išsukinėsi į tą juostą kai tik tau leis KET -
prasidės punktyrinė linija, o va dešinės rankos paniatkės,
važiuojančiam į pagrindinį kelią, pradės galioti, kai jis jau važiuos 1
arba 2 pagrindinio kelio juosta, o kol neįsiliejo į jį, privalo
praleisti visus pagrindiniu keliu ir iš pagrindino kelio nusukančius :)