Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2017-02-21 22:25:10
Ką jūs kalbat, kaliega.
Greitėjimo, lėtėjimo ir kitos bezdėjimo juostos yra sankryžoje, pagal ket
poniatkes.
Sankryža blabla pratęsus abu kelius. Tai va, ta vieta kur turėtų kirtsis
važiavimo trajektorijos
ir patenka į sakryžos apibrėžimą, todėl tiems, kas atvažiavo iš šalutinio,
yra įpareigojimas praleisti.

Pagal tavo logiką, kad jie jau yra pagrindiniame kelyje, galima išvesti
analogiją, kad iš šalutinio išsukus
į pagrindinį prieš pat pagrindiniu važiuojančią priemonę, būtų galima
aiškinti, kad mol aik px, nes aš jau pagrindiniame.