Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: spakainas
Data: 2017-02-25 12:42:19
Abl, užmesk akį į šitas eilutes, turėtų viskas paaiškėt. Privalai duot
kelią, nesvarbu ką pagrindiniu važiuojančios daro - važiuoja tiesiai ar
nusukinėja, privalai ir tiek. Čia visas nesusikalbėjimas dėl neteisingo
interpretavimo, imho.
Kaip ten būtų, jei pagrindiniu atvažiavęs tave taranuotų į šoną (priekį
ar galą) - jau atskiras klausimas, kesha gana detaliai išdėstė jį per
kelis postus, reik tik paskaityt. Bet dėl to, kas turi praleist - man
regis akivaizdu, kad važiuojantis šalutiniu.