Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: Gintas
Data: 2017-02-21 22:54:06
Jeigu spesi isukti i pagrindini, neatsitrenkes i  pagrindiniu vaziuojancia masina-taip, jau busi pagrindiniame.

Ir nepamirsk-juk diskutuojame, kad magistrale lekiantis  nebevaziuoja tiesiai, o suka (i letejimo juosta) .Tuo tarpu  greitejimo juosta lekiantis automobilis gal dar ilgai vaziuos tiesiai, kol isibegės. Laikomes desines rankos taisykles, praleidziam desinėje, tiesiai vaziuojančia auto.

Juk taip elgiesi ir sukdamas i desine, kai reikia kirsti lygiagreciai keliui nutiesta dviratininku taka, kuriuo tau is galo atmina dviratininkas.