Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: Kesha
Data: 2017-02-27 13:55:17

> Tai ir aš girdėjau KET reikalavimą "кто первый встал, того и тапки".
> Bet įsivaizduok situaciją, kad "pagrindine" juosta iš paskos važiuojantis
> važiuoja greičiau, negu prieš jį nusukęs į "šalutinę". Aplenkti "pagrindine"
> važiuojančiam lėtėjantįjį KET draudžia, ar ne? Nedraudžia. Kadangi
> atstumas didelis, ans beveik pralenkia ir rikiuojasi į dešinę, nes juk šalia
> jo, dešinėj, galima sakyti - niekas. Kažkoks besivelkantis "šalutine"
> juosta. Tas dešinysis privalo nukelt kepurę ir užgult stabdžius (nes kaip
> gi ans įrodys, kad jis taip pat su "pagrindinėmis" teisėmis?). Žodžiu,
> [...]

O dabar pats pamastyk, kur čia problema?
Jei užlindęs staigiai stabdo ir dėl to pirmiau įlindęs, nedidindamas
greičio, kala jam į šikną, šoną ir etc., tai jis ir lieka kaltu (bet
tam reikės liūdininkų arba videoregistratoriaus įrašo).
Jei užlindęs ir toliau nulekia, kitos aukos ieškoti, tai kaip ir dzin -
šitas manevras jam pavyko.
Ir nereikia painioti lėtėjimo ar išsukimo juostos su šalutiniu keliu,
nes tai juosta išsukti iš pagrindinio kelio, galima sakyti vienpusis
eismas - įlindai ir viskas, tu ten caras ir, važiuodamas ja, nieko
niekur neprivalai praleidinėti.