Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: ABLomas
Data: 2017-03-03 19:37:03
On 2017.03.03 14:25, Laimis wrote:
> Hiperbolės, matyt, nelemta suprasti, kas, beje, gana akivaizdu iš buko
> įsitikinimo (pagrįsto tik paniatkėmis, kaip pasirodo), kad pamačius
> ženklą duoti kelią, tu jau jį ir privalai duoti, nepriklausomai nuo nieko.

Nu žiūrim, kiek tu tempsi ;-)
Aš jau įsitikinau, kad su kai kuriais čia ginčytis - tai kaip ir su
eiliniu vatnyku.
Laiko gaišimas, bo jie nei skaito ką rašai, nei galvoja. O ir užlockinta
nuomonė gerai ;-)
Žinai, geri argumentai - "eik paskaityk ket nes nemoki", nepriklausomai
nuo pavyzdžių.
Nieko, tie visi dalbajobai išdvės arba išsitaškys keliuose ir bus
kažkiek ramiau. Realiam gyvenime ne vieną teko matyt, kurie pasakoja
"kaip turi būt" ir gali mostaguot knygute prieš nosį kiek nori - bet jis
"atvairavo visą gyvenimą ir žino kaip turi būt". Pavyzdžiai, atsakymai,
KET citavimas - viskas į /dev/null, nes nu "jis žino", o tu "eik
paskaityk ket" :D