Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: ejs
Data: 2017-02-22 14:03:31
2017-02-22 13:56, Ignas rašė:
> elementarno vatson: cia gi viena sankryza - centras :)

anot njūzų aplologetu tai reiškia, kad tunelyje yra ne tik Geležinio
Vilko, bet ir Pakalnės gatvė, kuris vis dar yra šalutinis kelias
Geležinio Vilko atžvilgiu.

Ir todėl važiuojas PIRMA Geležinio Vilko juosta bei sukant į Lukiškių
g., važiuojantys Pakalnės gatve privalo praleisti.

Cool.

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not