Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: Kurmis
Data: 2017-02-21 21:05:59
nu, gudruoli, sudeliok kitaip ta pati.
situacija: ta pati juosta, daugeliui suprantama kaip greitejimo/letejimo.
toje juostoje stovi keli auto, kurie noretu isilieti i srauta. atvaziuoja
kazkas pagrindiniu keliu ir noretu is jo issukti, bet greitejimo juostoje
stovi norintys isvaziuoti. tai kas ko turi laukti ir kas turi praleisti?
mano supratimu cia kaip tik galioja persikiavimas is vienos juostos i kita,
kur ir reikia vadovautis desines rankos taisykle.
jei neaiskiai aprasiau pavyzdi, galesiu papiesti.
gal vistik kalbos ir kova del rikiavimos klavisais vyksta skirtingose
situacijose?
Kurmis