Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: alm
Data: 2017-02-21 15:10:40
jis dar padaro, kad galiotų

3.14. Pagrindinis kelias – kelias, pažymėtas kelio ženklais „Pagrindinis
kelias“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės“,
„Šalutinis kelias iš kairės“, „Automagistralė“, „Automobilių kelias“,
kertamojo ar prisijungiančiojo kelio atžvilgiu; kelias kito kelio,
pažymėto kelio ženklais „Duoti kelią“, „Stop“, „Gyvenamosios zonos
pabaiga“, atžvilgiu; kelias su kietąja danga (betono, asfalto danga,
grindinys) kelio su biriąja danga (skaldos, žvyro danga) ar kelio be
dangos (miško, lauko ir panašaus kelio) atžvilgiu, o kelias su biriąja
danga – kelio be dangos atžvilgiu. Šalutiniame kelyje prieš pat sankryžą
esantis ruožas su kietąja ar biriąja danga nedaro jo lygiareikšmio su
kertamuoju. Pagrindinio kelio nėra reguliuojamose sankryžose.