Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: Vytenis P.
Data: 2017-02-27 13:13:35

> Ten visi iš "pagrindinio" joje atsiranda ir galioja kas pirmas to ir
> pimumas, o visi užlindinėtojai pirmuumo neturi, kas čia dar gali būti
> neaiškaus?

Tai ir aš girdėjau KET reikalavimą "кто первый встал, того и тапки".
Bet įsivaizduok situaciją, kad "pagrindine" juosta iš paskos važiuojantis
važiuoja greičiau, negu prieš jį nusukęs į "šalutinę". Aplenkti "pagrindine"
važiuojančiam lėtėjantįjį KET draudžia, ar ne? Nedraudžia. Kadangi
atstumas didelis, ans beveik pralenkia ir rikiuojasi į dešinę, nes juk šalia
jo, dešinėj, galima sakyti - niekas. Kažkoks besivelkantis "šalutine"
juosta. Tas dešinysis privalo nukelt kepurę ir užgult stabdžius (nes kaip
gi ans įrodys, kad jis taip pat su "pagrindinėmis" teisėmis?). Žodžiu,
pagal tokius interpretavimus tai iki marazmų galima daeit ir būt teisiu :)