Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2017-02-25 12:21:48
Tu neatsakei į konkretų klausimą konkrečioj vietoje ir kliedi apie
kostmonautus.
Dar kartą klausiu, praleistum atvažiuodamas nuo trikampio mano duotoj fotkėj
ar ne?
Be jokių tavo atminties apie ket vingių, klok atsakymą.
Visos kitos tavo įdėtos fotkės ir situacijos yra analogiškos ir išplaukia iš
vienos ir tos pačios situacijos:
turi pirmumą pagrindiniu važiuojantis ar ne.

Kalbos apie logiką jau yra interpretacijos ir turi būti po KET.
Kitas reikalas, kad eismą, tokiose vietose, gal galima organizuoti ir
protingiau.