Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: Andr
Data: 2017-02-23 15:21:51
Pagrindinis kelias niekur nedingo, tu is jo issuki pats. Cia ne 2
juostos i viena susilieja, o tu suki i kita kelia kuriame jau yra
automobilis. Negi manai, kad jei tau kazkokiu momentu pries nosi kabejo
pagrindinio kelio zenklas, tai gali per visa miesta vaziuot traiskydamas
masinas? Rikiuojiesi i kita juosta, praleidi visus ten esancius.
Elementaru ir tuo paciu kaikam persudetinga.