Tema: Re: susim??iau d?l KET
Autorius: Ignas
Data: 2017-02-21 15:10:09
ir reliai dviem oziam taip susitikus tos juostos pabaigoj vienas sustos, 
nes tures praleist greta vaziuojanti, bet veliau isilies i srauta, o tas 
praleidziamasis tures pasiieskot kito viaduko nuvaziavimui, su salyga, 
kad ten nesusitiks kito tokio pacio...

On 2017-02-21 14:59, eSSas wrote:
> VaidasB <vaidas@nomail.com> wrote:
>> ka?kaip man atrodo, kad jis t? pat? kalba kaip ir tu - praleid?ia tas
>> kas persirikiuoja
>
> Nes greitejimo juosta tesiasi nedidele begalybe ir yra lygiaverte greta einanciam keliui. Nu jo, akivaizdumo virsune
>
> S.
>
>> On 2017-02-21 14:49, eSSas wrote:
>>> "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote:
>>>> Uzklausk policija ir gausi oficialu atsakyma. Tada ir taps aisku, kiek cia tu vatiniu  ir kas jie, jeigu juos klasifikuoji pagal KET zinojima
>>>
>>> Policijos nuomone ir KET poziuris i tai, kas yra vata, man neidomi.
>>>
>>> Abipusio rikiavimosi atveju galioja desines rankos taisykle. Isiliejantis i tavo juosta privalo tave praleisti. Tas bajeris apie stabdyma isiliejant isvis epinis - stabdydamas prie raudono sviesoforo signalo dvasiniu kanciu nepatiri?
>>>
>>> S.
>>>
>>>>>> Greitejimo juosta priklauso pagrindiniui keliui, kaip ir kitos juostos. Daznai toks jau senai i ta greitejimo juosta isukes ir vaziuoja tiesiai igydams greiti. O tamsta nori sukti. Greitejantis vairuotojas randasi tamstai is desines. Tad turi ji praleisti.
>>>>>> O ir pagal logika : jeigu toksai stabdydamas tamsta praleistu, jam gali tapti sunku veliau pasiekti toki greiti, kad isilieti i srauta, nepriverciant srauto pristabdyt
>>>>>
>>>>> Vata net KET'a isvirksciai isvercia. Talentas, ne kitaip. Arba - tobula dresura
>
>