Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: ABLomas
Data: 2017-03-05 08:54:37
On 2017.03.05 03:17, Laimis wrote:
> Ironija tame, kad radau net vieną „precedentą“, kai persirikiavęs iš
> pagrindinės į lėtėjimo/greitėjimo juostą (jam įvažiavo į galą toje
> juostoje iš šalutinio važiuodamas) policijos buvo nubaustas

Nugy nugy, įdomus variantas, bet žėk:

> galiausiai pabrėžęs, kad jau buvo įvažiuota iš esmės į galą jau
> pačioje greitėjimo-lėtėjimo juostoje

Kiek suprantu, kalba eina apie šitą vietą:
https://goo.gl/maps/gnRQKbaPDaQ2
Cituoju:
"Greitėjimo juostoje, keletą metrų prieš autoįvykio vietą, stovi kelio
ženklas, kuris įpareigojo automobilio<...>"

Gal kalba eina vienok apie kitą vietą, mapsai kaip Žirnių 58 rodo čia?
Nes kitaip tai absurdas - iki horizontalaus žymėjimo pabaigos yra 60m+,
tai jau tikrai ne keletas metrų. Kažkoks piSdabolas perlipa per visą
salelę ir užsirioglina ant galvos, dar iki kelių susikirtimo vietos, nu
ir tipo viskas gerai? :D

Ten yra ir kita įdomi citata:
"Tame kelio ruože yra nubrėžta punktyrinė linija, kuri leidžia
vairuotojui sukti į dešinę. Nurodė, kad važiavo pirma eismo juosta
keliu, kuris leidžiasi po tiltu. Tuo metu, kai norėjo sukti į dešinę,
pajuto smūgį. Norėdama pasukti, važiavo 20 km/val., rodė posūkį į dešinę
ir žinojo, kad reikės parsirikiuoti į kitą eismo juostą."

Įsivaizduoju kad čia?
https://goo.gl/maps/BC1AHsMCFX42

Čia nėra ženklo "duoti kelią", bet yra vienas labai smagus niuansas -
tipo tas, kuris važiavo pagrindiniu - niekur nesirikiavo. Važiavo
pagrindiniu keliu, planavo rikiuotis ir gavo į dešinę.

Dar įsivaizduoju kad gali būt čia - yra ir kelias, kuris eina po tiltu,
yra ir ženklas:
https://goo.gl/maps/uJmfiKr15252
nuo ženklo iki žymėjimo pabaigos 30m+, tai jei nori "už kelių metrų"
įsipist - turi konkrečiai kirst per subrūkšniuotą salelę.
Praleist besirikiuojantis tikrai turi, čia ginčo ir nėr, bet kaip
supratau iš parašymo - važiuojantis pagrindiniu keliu rikiavos į
greitėjimo juostą (kuri tuoj baigias).

> Na, teisininkai matyt galėtų labiau išryškinti, kokie esminiai
> nutarties motyvai, bet man pasirodė, kad pagrindinis kelias ten
> apskritai, kaip vandenėlis paminėtas.

Bet jei rimtai, tu pats supratai kas ten buvo pagal tą surašymą?
Tas, kuris gavo į dešinę teigia kad važiavo pagrindiniu keliu ir ant jo
užvažiavo. Ten yra kelios versijos, bet aš realiai nemačiau nei vienos
išdėstytos, kur būtų sakoma, kad bent vienas įsirikiavo į tą papildomą
juostą ir joje esantis nepraleido. Painiava ten, bet pagal mane tai ten
klasikinė situacija - lindo iš greitėjimo juostos, sustūmė dešinį šoną,
kaip ir nieko neaiškaus (gal nebent tiksli vieta, nes ten yra kelios
kaip ir atitinkančios aprašymą - Žirnių g 58, "o kitas vairuotojas S.
Dariaus ir S. Girėno gatve važiavo link veduko." ("veduko" tai čia
citata ;-) Ten yra minimos foto, bet jų nesimato/nežinau kaip pažiūrėt.
O ir citata iš nutarimo: "Be to, A. S. vairuojamas automobilis važiavo
greitėjimo juosta. Vairuotojas, važiuodamas greitėjimo juosta, privalo
saugiai įsilieti į transporto srautą." - niekur nepasakyta, kad reik
praleist, kaip suprantu - rikiavos į dešinę ir susistūmė...