Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: ABLomas
Data: 2017-02-26 07:36:42
On 2017.02.26 01:11, LabaiNespauda wrote:
> Nu bled ablomai, tikrai maniau, kad nesi tiek atsilupęs.

Jo, aš dar labiau atsilupęs, kai kalba eina apie bendro naudojimo kelius
ir dalbajobus juose. Kaip ne kaip, mano paties saugumas nukenčia....

> Aš tau įdėjau gyvą nuotrauką, kurioje matosi, kad nereikia tam
> važiuojančiam šalutiniu niekur rikiuotis, juosta lieka ta pati. Bet
> jis privalo sustoti ir praleisti tą, kuris važiuoja pagrindiniu ir
> rikiuojasi į to nekeičiančio juostą.

"Nereikia" tai čia pagal tavo paniatkes - visokias "šalutines juostas".
Gal ir tą bėmvą pa@pc.lt linke įleistum pagal pirmumo teisę, nes nu "iš
pagrindinės juostos suka"? =)

Šiaip čia yra vienas geras niuansas - "sankryža" nėra apibrėžta KET, na,
bent jau neradau. Per kursus pasakojo (bet aišku tas nieko nereiškia,
jei jau pradedi mostaguotis popieriukais), kad sankryžos ribas ant
važiuojamosios dalies gali rasti pratęsdamas važiuojamosios dalies
kryptį prieš jų susikirtimą.
Tokiu atveju, sankryža čia - mažytė kelio dalies, kelių metrų pločio,
kuri specifiškai pažymėta ištisine juosta. Va ten teoriškai ir reiktų
praleisti - jei jau kas lipa per ištisinę, tai jam gaunas pagrindinis
kelias.
Lygiagrečiai einančios juostos nėra sankryža pagal jokį man žinomą
apibrėžimą (o geresnio čia pakol kas niekas nepateikė).

Spėju dėl to naujesnėse KET taisyklėse atsirado naujas terminas:
"važiuojamųjų dalių sankirta". Tada jau pasidaro aišku, apie kokią kelio
dalį eina kalba.

Bet jums gi px logika, px sąvokos, px geometrija, svarbu važiuot
"pagrindine juosta ir stumt kitus iš šalutinės juostos", ane? =)