Tema: Re: susimėčiau dėl KET
Autorius: Kesha
Data: 2017-02-27 09:21:59

> [...]
>
> Jei rimtai, tai paskutinis mano bandymas paaiškint logiką (suprantu, kad
> dauguma net neįsigilins, nes jie mirtinai įsitikinę savo teisumu - su
> faneros lapu nepasiginčysi):
> Va sakykim paprasta juosta greitėjimui po įsukimo:
> https://goo.gl/maps/a7f4YjiXCCx
> Tokių yra galybė. Bet man rodos net didžiausi fanatikai nesiginčys, kad
> ta juosta važiuodamas - nesitikėsi gaut smūgį iš kairės (net ir
> važiuodamas ta dalimi, kur pažymėta punktyru). Bet taip, kai norėsi
> įsiliet į srautą - reiks praleist tuos, kurie važiuoja kairėmis dvejomis

O tai kas tau galėtų iš pagrindinio kelio nusukinėt į greitėjimo
juostą, kuri baigiasi įsiliejimu į tą patį pagrindinį kelią? Net jei
toks atsirastų, tai ir liktų kaltas, nes net ženklas stovi, kad tai
greitėjimo (arba papildomos) juostos pabaiga.

> [...]
> klausimą "o kokia prasmė?").
> Vos vos toliau - juosta nusukimui:
> https://goo.gl/maps/5SnkaneJaez
> Primetam tokią situaciją - geležiakas (dvi kairės) juostos užsikišę,
> juda 30km/h greičiu (reali situacija), kiti, kam nereikia tiesiai - šoka
> į tą juostą ir 60km/h greičiu nusuka į dešinę.
> Ar bus teigiančių, kad antru atveju važiuojant dešine juosta reik
> saugotis, kad koks lunatikas nekirstų juostos ir įsitikinęs savo teisumu
> neužkištų? T.y. kas nors nori pasakyt, kad važiuojant ta dešine juosta
> reik dar įleist visus norinčius iš kairės, kurie kerta brūkšninę liniją? =)

Tai lėtėjimo juosta nusukimui, ji atsiranda iš pagrindinio kelio, todėl
jai galioja pirmumas kas pimas nusuko, o ne kas poto atlėkė prieš nosį.

> Nu o toliau - lieka tik sujungt tuos abu atvejus į hipotetinę
> "nesibaigiančią" juostą ir atsakyt į klausimą - pagal kokią taisyklę
> reiktų praleist tuos, kurie rikiuojas į kitą juostą, kirsdami kelio
> žymėjimą ir turi kliūtį iš dešinės?

Pagal KET, t.y. jei kažkas prieš tave pirmas nusuko į tą lėtėjimo
juosta, tai tu negali jo aplenkti ir prieš jį užlysti, nes jis irgi iš
pagrindinio kelio ir pirmesnis įlindo į tą juostą ir turi pirmumą prieš
tave, o va visi kiti iš šalutinio, privalo jus abu praleisti.