Tema: Re: susim??iau d?l KET
Autorius: eSSas
Data: 2017-02-21 15:07:31
"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote:
> Tame ir skirtumas, kad vaziuojant svarbu kaip KET traktuoja policija, o ne tamsta vatinis :)

Vata siaip tau vietoj smegenu, nesiblaskyk.

> Greitejimo juosta todel ir vadinasi greitejimo, kad joje reikia greiteti,o ne stabdyti, norint kazka "isileisti"

Jojo. O letejimo juosta, tesiant minti, baigiasi sustojimu.

Jau nekalbant apie ta nereiksminga smulkmena, kad greitejimo juosta isilieja i kazkuria kita. Oh wait, ji gi turi "privaluma", nes, matote, "pagreitejo". Tada gaunasi ne isiliejimas, o persiliejimas. Ir anoj "nepagreitejusioj" tenka stabdyti, nes pagreitejes stabdyti "negali". Tfuble.

Stai kas gaunasi, kai persimokius KET isjungiamas sveikas protas arba jis vata pakeiciamas

S.