Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-03-12 09:30:57
> bet tu man parodyk tiksliai kurioj vietoj mano logika neteisinga?
> as tai matai prates pats galvot, o ne tiket ka man sako.
> del bado, tai kodel tu toks isitikines? bado, ligu, skurdo.
> nes delfis mazai apie tai raso? gi zvonkes papai ir idomiau ir
> populiariau.

IMHO problema tame, kad tu skaiciuoji logiskai - kaip kokiam UAB'e. Taciau
bent jau ash i UAB'a einu tam, kad uzdirbciau pinigus ir leisciau juos
nelabai logiskai. UAB'e, jei ash nupirkau daikta X uz 100 Lt, o turiu
galumybe ji parduot uz 200, nesant kitu salygu taip ir darysiu. Tuo tarpu su
namais ash truputi kitaip galvoju. Imkim apvaliais skaiciais. Sakykim namas
kai pirkau per bumus kainavo 750.000, dabar kainuotu koki 500.000. Taciau
jei kas nors ateitu ir dabar pasiulytu milijona - abejoju kad parduociau.
Ekonomiskai tai kvaila, taciau tas kuris ateitu ir pradetu man tai
primygtinai aiskinti man dar didesnis durnius atrodytu.