Tema: Re: Paskola?
Autorius: RimasOK
Data: 2010-03-10 10:20:56
Dabar ėmėm paskolą sklypui iš DNB. Reikėjo pristatyt pažymas apie
pajamas, įkeisti NT ir negana to pristatyt registro pažymą apie perkamą
sklypą. Atsakymą gavom per 1 sav. (Suma iki 100 tūkst.Lt)
Maržas galima pasirinkti, tik kad būnant ne banko analitiku sunku nuspėt
po kiek metų keisis ir į kurią pusę keisis :)