Tema: Re: Paskola?
Autorius: priest
Data: 2010-03-10 10:08:41
Įkišiu ir aš savo trigrašį :))

> nu vat viskas tai OK, bet kam vaikams atskirų kambarių tai niekaip
> nesuprantu. Užaugom vienam ir jokių problemų. Absoliučiai jokių.

Atskiri kambariai vaikams gal ir nėra pats svarbiausias argumentas, bet ir
tavo argumentas  "užaugom vienam..."- nerimtas. Kažkada žmonės gyveno ( kai
kas net ir dabar gyvena) be elektros, be vandentiekio, be tuliko būsto viduj
ir buvo OK.

> Šiaip tai rinkos ekonomika, gaminama tai kas  turi paklausą. O rast kažką
> kitaip paprastai būna įmanoma, paieškot tik reikia.

Tai kad pas mus ta "rinkos ekonomika" gamina būtent ne tai, kas turi
paklausą, o tai, iš ko galima minimaliom išlaidom gauti maksimalų pelną.
Negi tu manai, kad statytojas, klijuodamas daugiabutį prie daugiabučio
galvoja, kaip čia gyvensiantis žmogus matys saulę, ar turės kur mašiną
pasistatyti, ar vaikams bus bent keli kvadratai žolės? Aš manau, kad jis
galvoja tik apie pinigus. O kai statytojai galvoja tik apie pinigus, tai ir
pasirinkimas belieka tik toks: pro kurios pusės langą norėtumėte matyti
kaimyno langus, nes saulę vis vien užstoja šalia esantys namai.
O mūsų "rinkos ekonomika" tai kaip tam anekdote, kur dievas pastato prieš
Adomą Ievą ir sako jam: dabar rinkis.

priest