Tema: Re: Paskola?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-03-10 12:39:02
Paciam spresti, bet savo vaikams patarciau:

1. Piniginius reikalus tvarkyti taip, kad pirmiausia butu finasuojamas
verslas, verslas turetu uzsidirbti sau ir tik nedidele dali pelno galima
butu skirti skolos aptarnavimui. Pinigai butu skolinami busto gerinimui,
lesos skirtos busto gerinimui neturetu buti imamos is verslo, nebent butu
koks fors mazoras (kai bankas nusprestu stipriai kelti palukanas ir tau
nebeapsimoketu tais pinigais disponuoti) tokiu atveju galima butu sumazinti
apsukas ir ismesti pinigus bankui.

2. Jeigu nepavyksta sutvarkyti verslo reikalu, apie geresni busta gali
pamirsti. Tada dirbi, taupai ir svajoji apie geresne ateiti.

3. IMHO kvailyste skolinantis mastyti "O kaip va mano kaimynas isimoka, jis
juk dirba valdiska darba".
Ziurek uzdirbu 14klitu cia 4klitai paskolai, o dar 10 lieka. Turi uzdirbti
pakankamai, kad netekes darbo is santaupu mokedamas bankui mokescius galetum
pragyventi bent pusmeti.

Yra ir daugiau idomiu minciu tam tikrose knygutese kurias visada naudinga
paskaityti.