Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-11 20:49:16
CodeC rašė:

> patinka, ar ne. jei tu manai, kad zinai priezasciu, del kuriu ji turetu
> pradeti kilti, tai parasyk. gal bus idomu padiskutuot.
> p.s. paskutinio sakinio tai nelabai supratau.

Todėl, kad ne prie televizoriaus svarstymų kyla realus poreikis įsigyti
būstą...
Pasidomėk per kiek sovietmečiu buvo pastatomas mikrorajonas (kiek butų)
ir kiek to būsto buvo pristatyta per nepriklausomybės laikotarpį. Būsto
miestuose trūksta, nes žmonės vis dar gimdo vaikus ir vis dar keliasi į
miestus ieškoti geresnio gyvenimo, miestai plečiasi. Todėl rinkos
paklausą sudaro (ir dar kurį laiką sudarys) ne tavo (hipotetinio,
vidutinių poreikių pirkėjo) laisvas ir lengvabūdiškas pasirinkimas (gal
pirksiu, o gal ne), o visų pirma realus _poreikis_ ir galimybės (kurios
dabar, nuosmukio metu, žinoma komplikuotos, todėl rinkoje ir sąstingis)
pirkti.
Ir jei pačiam neatrodo išmintingi tie, kurie perka senos statybos būstą,
tai man dvigubai neišmintingesnis atrodo tas, kuris galvoja, kad naujos
statybos būsto kainos kažkodėl bus ne tokios, kiek realiai
kainuoja/kainuos tokį būstą pastatyti, o tokios, kiek tu pasakysi...
Paskutinis sakinys sarkastiškai ironizuoja tai, kaip tu gyvensi
(apartamentuose, erdviuose namuose) už 200€ per mėn. 20 metų ir
šaipysies iš tų, kurie moka dvigubai didesnes įmokas bankui, kai
ekonomika kiek atsities...