Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-11 14:39:18
Laimis wrote:

> Kaip naivu. Tai gi desperacija, žmogau. Dabar (šiuo metu) reikia pinigų,
> reikia, kad kas nors tą namą šildytų (ne pūdytų) žiemą/rudenį. Po 3-5
> metų kukuosi, nes tas pats žmogelis, žiū, prašys 1400 Lt...
> Skaičiuok gi kažkiek logiškai. Kiek kainuoja pastatyti ir įrengti
> aprašytą namą? Ar dabar, ar anuomet (karštligės metu)? Man atrodo, kad
> kaina link milijono trauktų, ar bent jau drąsiai link 500 kLt...
> Jei tai ne paveldėta bakužė ar sukaltas sodo namelis, tai sklypo,
> statybų ir įrengimo, remontų ir modernizacijos investicijos turėtų
> atsipirkti. Per 60-80 metų...?

o kada nereikia pinigu? realiai ju nieks neturejo. o bankai daugiau
nebedalins kaip dalino. ir taip daug kas ilgam prasiskoline.
cia aisku tema krypsta i politika, bet kad NT kainos su tuom labai
susije, tai isvengt nepavyks ;) taip iseina, kad tavo manymu tiketis po
3 metu lietuvoj geresnes situacijos nei dabar ne naivu?:) o siaip tai tu
3 metu man iki kaklo. pagyvensiu patogiai pasinaudojes kazkieno brangiai
pastatytais namais. ir kelsiuos ten kur civilizacijos daugiau :) va cia
ir pliusas pats didziausias.
p.s. nzn ko cia kliedit visi tais milijonais. pazystu bent 3 zmones,
kurie praktiskai brangymeciu pasistate namus ~250klt ribose. tuo metu
pacios baisiausios kartonkes kainavo brangiau.
man kai einu nuomotis kaip ir neidomu kiek tu milijonu ten uzkasei, jei
neturejai kur det. siulau kiek noriu, ir einu i vienu numeriu didesni
toj pacioj gatvej :D