Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-11 23:37:13
CodeC rašė:

> o importo/eksporto santykio per paskutiniuosius 10 metu nepateiksi? BVP
> tai siaip toks rodiklis kuris nieko neparodo :)

Galiu pateikti, prieinama statistikos departamente. Ir nėra taip
tragiška, kaip tau šviečia.
BVP yra rodiklis. BVP tenkantis vienam žmogui yra rodiklis.

> investicijos sakai. i betona pirmoj eilej visu suprantama. tavo
> isivaizduojamas ekonomikos pikas tebuvo *vartojimo* pikas. kadangi

Vartojimas yra bene esminis ekonomikos progreso elementas. Bet apie ką
mes čia? Apie butus ir namus už 200€ per mėn....

> vartojom(-am) skolon, tai kazkada teks visa tai uzdirbt.

Ir dėl to medžiagos ir įrengimai (importuojami), paskolos turėtų atpigti
(darbas tai aišku -- niekur dėsis -- atpigs iki 5 tugrikų per dieną)?
Iki tiek, kiek beišgali sukrapštyti, nes aplinkui viskas miršta ar jau
numirę? Tu tikrai nusiteikęs šalies bankrotui...

> beje, lyginti saliu, kuriu ekonomikos pagal dydi pasaulio desimtuke ar
> net trejetuke su lietuvos... nu tik del pacio fakto. cia kaip ir NT

Dėl pačio fakto ir dėl takoskyros iki Mastrichto kriterijaus. Nebent esi
eurozonos skeptikas...

> kainas lygina su europos ir tuo remdamiesi teigia kad ir LT jos 'turi'
> prie tokiu arteti. paprastas klausimas - kodel? as tai manau kad jos

Todėl, kad šalies ekonomika vystosi, nors tu tuo ir netiki (tai gal ir
nenuostabu, kad ir nesupranti, kodėl kainos didėja ar neišvengiamai turi
polinkį į tą pusę...?)

> turetu arteti prie tu, kurios buvo 10 metu atgal. kol parsidaveliu
> valdzioje dangstomi bankai nepradejo viso sito marazmo. nes turim tai ta

Dabar jau aš paklausiu. O kas buvo prieš 10 metų? Kas?
Koks lūžio taškas? Nepasistatėm super gamyklų ir neišvystėm super
technologijų, pramonės nors tikrai galėjom? O ir kaimynai kažkaip
nepasistatė, neišvystė...

> pati ir dar maziau nei pries 10 metu turejom.
> jeigu tu gyvenimo lygi vertini pagal per burbula lizingu prisipirktu
> daiktu kruva tai neturiu ka pridurti.

Pragyvenimo lygis „truputį“ kitaip matuojamas ir skaičiuojamas...